Com treballem

EDUQUEM, MENJANT

La dieta mediterrània amb productes de qualitat, de temporada, de proximitat i la introducció d’ecològics són prioritaris per a l’empresa.

Educar en alimentació i en temps de lleure, és també objectiu principal, coordinats en tot moment amb el projecte educatiu de l’escola.

PROJECTE EDUCATIU

El fil conductor d’aquest curs és: EL MENJADOR, UN ESPAI DE CONVIVÈNCIA

. Desenvolupar actituds de respecte i afectivitat amb els companys, monitores i el personal de cuina.

PROJECTES 2015-2016

MENÚ ESCOLAR

Supervisat per una dietista, incorpora una proposta de sopar alternatiu per tal de poder orientar a les famílies i crear l’hàbit d’una dieta compensada.

Es disposen de menús adaptats (intoleràncies, dietes específiques, celiaquies….) que caldrà comunicar a la Coordinadora amb el justificant mèdic adequat en cada cas. Recentment el nostre personal de cuina ha ampliat la formació en aquestes patologies assistint al curs “Intoleràncies i al·lèrgies alimentàries”
Guardonats recentment amb el Certificat del Consell Comarcal del Maresme “Aquí servim productes de la terra del Maresme”

Cada mes podreu descarregar-vos el menú de l’escola a la nostra web o mitjançant el facebook del GRUP AMPA PLA DE L’AVELLÀ.

DRETS I DEURES

DRETS – Els nens tenen dret a gaudir d’un espai òptim a on la combinació del temps de l`àpat i de lleure estigui envoltat d’un ambient agradable i que procuri:

• Respectar el ritme de cada nen/a, afavorint un clima de tranquil·litat
  • Assoliment progressiu d’hàbits personals i alimentaris
  • Resolució de conflictes a través del diàleg, fomentant la bona comunicació i confiança vers l’equip de monitoratge
  • Bon comportament i relacions a taula
  • Seguiment i valoració diari (P3) i Informe trimestral (resta de cursos)

Per fer possible l’assoliment d’aquests objectius entre tots, poder fer una valoració i gaudir d’aquest espai amb els nostres fills, l’empresa ens convida a dinar a dues persones cada dia (exceptuant els dies de jornada continuada). Les reserves es podran fer a partir de l’1 de gener (P3, quan finalitzen el període d’adaptació) i de l’1 d’octubre (resta de cursos)
DEURES – Pel correcte funcionament del menjador, els nens hauran de complir unes normes que faran possible un bon ambient de convivència i respecte.

• S’haurà de tenir cura dels espais, les instal·lacions i el material i fer-ne bon ús d’ells
  • Les faltes de respecte o mal comportament cap a un company o monitor/a, seran sancionats
  • Respectar i seguir les indicacions de les monitores

Els possibles conflictes seran recollides en un full d’incidències que es farà arribar als pares.
En casos excepcionals i d’odre disciplinari greu, la Comissió de menjador (Escola/empresa/AMPA) farà la valoració i possible aplicació de règim disciplinari.