COMISSIÓ TURQUESA – EXTRAESCOLARS

EXTRES AL PLA, SUMA-T’HI!

Les activitats extraescolars són aquelles activitats organitzades per l’ AMPA en el mateix centre educatiu,(de forma extraordinària en altres espais quan aquest no té les condicions necessàries) que es fan fora de les hores lectives: al matí abans de començar classe, als descansos de l’hora de dinar o bé després de la jornada escolar ordinària de la tarda.

OBJECTIUS

1. Generar una oferta educativa de qualitat pel temps de lleure que arribi a tots els alumnes de l’escola, sense distincions i de manera optativa.
  2. Vincular les activitats extraescolars al projecte educatiu de l’escola.
  3. Assegurar l’atenció dels nens i nenes tant a primera hora del matí com a la finalització de l’horari escolar, facilitant la conciliació de la vida laboral de les mares i pares amb la vida familiar.
  4. Fomentar la pràctica d’activitats esportives i culturals, tot mostrant noves maneres de gaudir del temps de lleure.
  5. Garantir la qualitat en les activitats de lleure i adaptar-les a les necessitats d’alumnes i famílies.

Actualment a la nostre escola hi ha en funcionament 15 activitats en diferents horaris: matí, migdia i tarda.

Quadre Activitats Extraescolars 2016 – 2017

FULL  INSCRIPCIÓ NORMATIVA ACTIVITATS