Guitarra

HORARI: dilluns i dijous de 12:30 a 13:15, de 13:20 a 14:05 i de 14:10 a 14:55.

CURSOS:de 1r a 6è (grups segons nivell

Aquesta activitat té com a objectiu despertar i educar l’expressió musical dels nostres alumnes.

El Projecte de Grup de Guitarres vol fomentar el coneixement i el gaudi per la música des de la pràctica instrumental, canalitzar la creativitat i la sensibilitat a través de la guitarra i el treball en grup i adequar la programació als coneixements, dedicació i ritme d’aprenentatge dels alumnes.

Volem conèixer i practicar la tècnica elemental de la guitarra, solista i d’acompanyament, aprendre a treballar en grup, conèixer la lectura i escriptura musical i fomentar la creativitat i sensibilitat.

Es treballaran els continguts a partir de la interpretació de peces senzilles en grups reduïts de ¾ alumnes i s’anirà introduint l’estudi teòric en funció de les necessitats que el repertori, el nivell i la dedicació dels
alumnes demanin.

Monitora:  Maribel Rivero
Grau Mitjà de guitarra al Conservatori de Badalona i professora a varies escoles des del 1.999.