FESTA X FESTA

CASTANYADA

Es una Festa molt dirigida a infantil: baixa la Castanyera de la muntanya amb camisa petita, la faldilla de campana i sabates que fan “cloc-cloc” i torra castanyes tota la tarda.Els nens hauran de portar castanyes tallades

1 castanyera voluntària
5 pares que l’ajudin a torrar.

NADAL

El matí de l’últim dia abans de vacances de Nadal tota l’escola “Caga el Tió”. L’AMPA compra neules i torrons per tothom i el Tió els “caga” a cada classe.

NECESSITEM:
8 voluntaris per tallar torrons el dia anterior i dividir-ho per classes.
5 voluntaris el mateix dia, per ajudar al tió de 9 a 12h.

VULL PARTICIPAR

Hi haurà berenar a 1€ a la sortida de l’escola.

CARNESTOLTES

Fins aquest any, és una festa només per infantil. Ve el rei Carnestoltes a donar la benvinguda als nens de infantil, que van disfressats i han fet un ball amb les mestres davant dels pares.

Aquest any ens agradaria canviar la dinàmica i fer participar als nens de 1er a 6è, s’ha demanat a l’escola que treballin l’elaboració d’una disfressa reciclant elements i que tots formin part de la rua de la tarda.

NECESSITEM:
1 Rei Carnestoltes. T’animes?
10 pares voluntaris per tallar les teles
que s’utilitzaran a infantil per fer les disfresses dels mes petits.

VULL PARTICIPAR

Hi haurà berenar a 1€ a la sortida de l’escola.

SANT JORDI

Fins ara és un dia reservat a l’escola. Aquest any es proposa fer una obra de teatre on els pares escenifiquin la llegenda de Sant Jordi. Hi haurà berenar solidari i intercanvi de llibres.

NECESSITEM:
7 pares voluntaris per revisar llibres.

FESTA FI DE CURS

La festa més participativa i multitudinària. L’organitza el curs de P4 i 6è
  • Al matí es munten tallers, jocs, gimcanes, tómbola… el curs de P4 amb l’ajut de la comissió de festes ha de repartir-se totes les tasques.
  • A la tarda tenim el concurs “tu si que vals” i l’entrega de premis d’extraescolars i els diplomes als nens de 6è.
  • Sopar a la fresca i discoteca a gimnàs.
  • Servei de Bar.