PROJECTES

PROJECTE LA MALETA

índex

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, cada curs l’escola treballa un eix transversal des de P3 a 6è. Al llarg dels anys hem portat a terme diferents propostes: cinema, arquitectura, escultura, pintura…

Per aquest curs 2014-2015 el dediquem a la literatura i, especialment, a la figura de Roald Dalh per anar-nos preparant pel 2016 quan es celebrarà el centenari del naixement de l’escriptor.

Per primer cop, volem anar més enllà i fer que aquest eix transversal també entri a les vostres llars, per això us animem a participar-hi.

QUÈ VOLEM FER?

El que us proposem és redactar i il·lustrar un conte entre tots, on a cadascú li tocarà desenvolupar una part.

Des de l’escola els mestres explicarem el projecte als infants i els animarem a participar-hi mentre que L’AMPA s’encarregarà de fer el mateix amb les famílies.

El canal de participació per a les famílies, seran les delegades. La família que vulgui participar només s’ha de dirigir a la seva delegada i demanar-li que l’inscrigui a la llista.

Si alguna família vol fer aquest treball en equip es pot agrupar amb una altra família.

El repte és arribar a poder fer un llibre per nivell !!!

COM HO PODEM FER?

Al despatx de l’AMPA podreu recollir “La maleta de famílies” en la qual hi trobareu el material bàsic per redactar i il·lustrar la vostra part de la història.

També hi trobareu una guia orientativa on s’hi explicarà detalladament com fer-ho.

Els divendres a 2/4 de 5 es farà el relleu de família i tindreu tota la setmana fins el següent divendres per fer la vostra part.

QUAN EL COMENÇAREM?

El projecte s’iniciarà el proper divendres 13 de febrer.

QUAN EL PRESENTAREM?

Ens agradaria molt poder presentar els contes per Sant Jordi i que els nens i nenes juntament amb els seus pares el puguin mirar.

Després aquests llibres passaran a formar part de la biblioteca de l’escola.

Cap d’Estudis